Tack!!

Tackar så hjärtligt för alla gratulationer!! Vi ser väldigt mycket fram emot den närmaste tiden och allt spännande som kommer hända!! Konstigt nog så har jag mått oförskämt bra fram till i måndags då illamåendet kom med dunder och brak så igår fick det bli ryggläge hela dagen med massor av apelsiner och päron.

Idag hade vi inskrivningsmöte och hälsosamtal på MVC. Mycket spännande att träffa dom och höra om allt spännande dom hade att berätta!! Dock påpekade dom att jag tydligen var dålig på att dricka så det får jag väl ta tag i nu.. Sen måste jag komma igång med lite mer regelbunden träning på gymmet igen.. Kanske lite danspass igen.. Är det någon som vill göra mig sällskap?? behöver lite draghjälp nu.. :)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Apelsin!? Då tror jag att det är en tjej :)

2011-03-30 @ 19:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0