våren

Åh vi har så många projekt vi ska starta upp under våren så även fast jag älskar snön och tycker den är fantastiskt mysig att titta på så längtar jag till att få komma igång med det och göra vårat underbara lilla hus änn mer mysigt och vårt!!
Det är så mycket jag vill göra och så lite tid och ännu mindre pengar.. Men det ska nog ordna sig.

ÄR DET NÅGON SOM VILL KÖPA EN MOPED, VITA VITRINSKÅP (FRÅN IKEA, HYLLORNA ÄR FORTFARANDE I FÖRPACKNINGARNA), TVÅ 90-MADRASSER, VIT TV-BÄNK ELLER HÄSTSAKER SÅ SÄG TILL!! Vi måste bli av med sakerna!!

Nu ska jag njuta av att jag har några dagar kv ar av ledighet innan vårstressen på jobbet kör igång. Hösten har ju gått galet fort så jag antar att våren kommer gå lika snabbt. Hoppas inte det för det betyder att jag inte kommer plugga halvtid mer.. :( Det är så otroligt givande ändå att plugga det som man tycker om!!

MEN ALLA NI SOM LÄSER! KÖP VÅRA TILL SALU-SAKER


Kommentarer
Postat av: Jessi

Ska du sälja allt du äger? Du kan väl inte få plats med så himla mycket saker i ditt lilla hus! ;)

Tyvärr så får de inte plats mer saker i en lite tvåa heller, annars hade jag gärna hjälpt dig! :)

Hoppas vi kan ta en fika snart! Kramis!

2011-01-05 @ 10:01:14
URL: http://jessiklein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0