packa

Ja idag är det packdag för mig. Jag ska spendera hela nästa vecka i Växjö med mina kära pluggkompisar. Vi bor på Evedal hela veckan och vi har massa skoj nästan hela tiden!! Men packa är inte det lättaste, hur ska jag kunna veta vad jag vill ha på mig på torsdag eller onsdag.. Så som alltid så packar jag allderles för mycket och gärna lite till så nu funderar jag på vad jag har missat som jag absolut måste få med mig, som träningkläder, sovlakan, pengar och mobilladdaren!!!

Alla böckerna ska med, min mat och vattenflaska.. Datorn kommer nog med för det är så skönt att smita undan en stund på kvällen och bara vara ensam. En människa är inte byggd för att vara social 24 timmar om dygnet. Men det är så roligt ändå!! Alla är så fantastiska och roliga och jag vill inte byta den ähr upplevelsen mot någonting, dock är det skönt att bo med underbara P och S som tar hand om det mesta och fixar med det mesta! Nehe nu blir det till att packa det sista innan bones börjar.. :)

Så allihopa den här veckan är det sambon som blir gräsänkling och får njuta av vårt lilla hem i lugn och ro!!

Idag satt vi ute och fikade på lite kaffe och te och pratade om framtiden i solgasset!! Det var såå mysigt och skönt att känna solen bränna lite i ansiktet! Mer av det önskar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0