onsdag!

Fy vad trötta i var imorse katterna och jag, men efter nästan 11 timmars sömn är vi fit fore fight att ta tag idagen. Idag börjar den med plugg, plugg och åter plugg!! Måste få ihop texterna som ska skickas in så småning om. En är klar och den andra är på gång.. men det är ganska tufft.. Eller inte att bara skriva, ordbajsa kan vem som helst göra men orden ska betyda något med. Dom ska säga något viktigt och meningsfullt. Jaja, det blir väl förhoppningsvis bra det med. Mitt mål är att vara fördig med detta imorn så jag kan gå in på att läsa böckerna som ska vara lästa till v 5. En är redan läst, och två av dom var ganska tunna så dom borde gå fort.. Men dom andra blir till att plöja!! Tur man har två och en halv dag varje vecka att klara detta på.

Träningvärken sitter i som bara den, blir nog till att dra sig mot gymmet ikväll för att jobba bort den eller en timmes zumba framför tv:n. Allt bara föra att få bort skiten!! Skönt att veta att musklerna har blivit regält genomgångna precis som du säger jessi men fy fan vad jobbigt det är att röra på sig med denna massiva träningsvärk..

Snön den vräker ner igen, MYSIGT!! Hoppas bara att vägarna är hyfsade så man kommer in till jobbet i eftermiddag!!

Cassie gick ganska bra igår.. Jobbade med bommar, i trav blev det korta och länga och i galoppen på böjt spår. Hon tycker dock att bommar på marken är inget att bry sig om och att dom bra är i vägen om dom inte är upphöjda till hinder. Det får bli en annan dag.. :)

Nehe tillbaka till åbäket och skriva!!


Kommentarer
Postat av: L

Åhh jag längtar verkligen efter träningsvärk och en träningskompis... I feb sak jag ta tag i mitt liv igen =)

2011-01-12 @ 13:54:26
URL: http://detlillaxtra.blogspot.com
Postat av: Hanna

kämpa på vännen!! snart är det din tur att inte kunna röra på sig!!

2011-01-12 @ 17:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0