onsdag!

Jag är det onsdag igen. Dagarna bara flyger förbi och jag hinner liksom inte med.. Det är ganska mycket att göra nu inför nästa vecka. Jag ska till växjö nästa vecka och inför det måste jag ha lämnat in massa saker och lästa massa böcker.

tog en välförtjänt sovmorgon idag. Eller jag tog mig helt enkelt upp ur sängen så det vara bara att sova vidare till huvud och kropp hade återhämtat sig. Ska snart iväg till jobbet där det är handledning och föreläsning som står på schemat. Sen hem och skriva klart det sista för det ska jag lämna in imorn, det är ialla fall planen..

Här hemma är allt desamma ungefär, ingen renovering är klar men under process, nu kom det ju mer snö inatt så ladan lär vi väl inte komma in i förrän till sommaren så hallen får väl vara som den är tills vidare.. :/

I söndags var jag och en kompis ute på havet och åkte skridskor! Det var såå roligt! Många hade samma tankar som vi, en del gick och andra åkte. Vi hade fika med och pausade efter ett tag. Men vi utgick från revsudden och åkte söderut längs kusten, vi tyckte det vara onödigt att åka för långt ut på det djupa eftersom man inte helt vet hur isen är men det var många som var långt ut ändå. Hoppas vi hinner åka någon mer gång innan den töar bort!

Åh som vanligt det bästa till sist eller jag har två saker kvar.. Jag har gått ner 3 av dom 5 kg som ska ner till v 8. Det känns toppen!! Men jag ska hålla samma tempo fram till dess så det fortsätter neråt i samma takt!

ONE TREE HILL har börjat igen och criminla minds!!! Som ni kanske vet så tittar jag efter amerikansk tid på nätet. Åh det är helt toppen när dom kommer igång. Perfekt att se när man vill och har tid eller om tv:n är upptagen med fotboll eller handboll, eller hockey eller bilar, eller någon annan konstig sport som ska ganskas till minsta lilla minut.. :) Mina serier är äntligen igång och vi går mot vår!! Dock är det över en månad kvar, kanske två och det är jag inställd på men ljuset är helt amazing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0