nystart

Idag blir det en nystart!! Till sportlovet SKA jag gå ner 5 kg!! Och jag kommer behöva all hjälp jag kan få den emellanåt tryter diciplinen lite smått men nu blir det skärpning och hårdkörning som gäller, så alla ni som tränar på malkars dra med mig så mycket som möjligt till gymmet för det behöver jag!! Tisdag, fredag och lördag är jag i stallet men som andra 4 dagarna är det MALKARS, MALKARS MALKARS SOM GÄLLER!!!!

Och en massa zumpa och promenader! Jag är så trött på att sitta inne och jag vill ut ut ut och jag vill upptäcka nya härliga vägar i skogen att gå på. JAG SKA NÅ MITT MÅL!! JAG VILL, JAG KAN JAG SKA!! åh vad jag längtar efter att få se lite barmark och få gå på upptäcksfärd, plocka blommor och bli insirerad av vår underbara natur!!! Vad man kan jag säga, jag älskar landet!!!

Så är ni med mej?? Nu kör vi!!

Kommentarer
Postat av: Jessi

JAG E MED DIG!!!! Jag sattsar på 5 kg på 5 veckor! Vet inte om jag kommer lyckas med så mycket men jag sattsar på det!! Så nu hjälper vi varandra!!

Mina "inriktigtar": Promenad varje dag, Pass på malkars minst 4 ggr i veckan helst mer, Sötsaker och alkohol med måtta men endast en gång i veckan, Mer noga med nyttiga mellanmål, Pluver 2 ggr om dagen!!

Hoppas på att detta kommer funka!!! ;)

2011-01-16 @ 17:07:50
URL: http://jessiklein.blogg.se/
Postat av: L

Åh jag blir så sugen och inspirerad. Jag vill också ha ett mål. Sa just i morse att förra året var detllänningen till 25 års fegt och balklänning men nu... Renoveringsförfall :) good luck!!!! Jag peppar dig gärna!

2011-01-16 @ 17:31:13
URL: http://Detlillaxtra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0