helgerna och tiden däremellan

Mycket farande har det varit som senaste veckorna och med stränga order från min kära mm så fick jag inte skriva ut om det innan.. Dock gjorde jag nog lite det ändå.. Men för att sumera om allt så har det varit fantastiskt att vara iväg. Här hemma har det mer eller mindre varit kaos med att när jag kom hem från Vimmerby och julfirandet där så fungerade inte tv:n  och hemtelefonen (ja vi har faktiskt en sådan) har ju inte fungerat sen vi flyttade in men en dag när den hade varit inkopplad i två dagar (i mellandagarna) efter mycket bråk med telia så fungerade den i hela två timmar. Det är mer än den fungerat på hela tiden vi har haft den. Men så en dag så dog internet och dagen efter det tv;n igen.. GAH frustrerande som bara den!!!! Och jag var ensam hemma så min bästaste sambo som brukar lösa alla sådana problem utan massa frustration var inte hemma så det var bara att en än gång ringa till telia och klaga. Dock kunde dom inte göra så mycket innan nya rauterboxen kom och igår kom den och vips så fungerar både tv och internet. Telefonen har jag inte vågat koppla in än men det blir till att göra idag.. :)

Jag vet att många är trötta på snö och allt vad det innebär men jag älskar det!!! och idag kommer det MER!!! Blir en snöpromenad idag och testa min mest spännande julklapp, zumba fitness, och sen ut till bästaste pållan för en tur!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0