gräsänkling

Jaha då var man gräsänkling igen.. andra kvällen i rad.. får snart knäppa fast honom i ett koppel den där mannen jag har till sambo så man får se han lite.. tur man har hästarna så man kan fördriva sin tid lite.. synd bara att det är tisdag för jag är så sket-trött varje tisdag så det är helt makalöst.. Det är väldigt tråkigt men trött är jag lik förbannat..

Var på gymmet igår och körde hårt med lillebror. Det var såååå skönt! Sprang till och med igen på löpbandet. Ingen längre tid men ändå så jag känner mig nöjd. Nästa gång blir det längre tid. Men innan dess måste jag köpa nya hörlurar för dom jag har åker bara ur när jag springer.. skitstörande för när jag springer måste jag bara koncentrera mig på att inte klappa ihop och dö på kuppen..

Åh min bil kom hem idag med!! Helt fantastiskt och den är besiktigad och allt!! Helt underbart att den överlevde än en gång! Världens bästa bil är hemma igen och nu släpper jag den aldrig!!


Kommentarer
Postat av: Jessi

Åh du får säga till någon annan gång om du e gräsänka och vill ha sällskap, så kanske jag äntligen kan få se ditt lilla hus! ;)

2011-01-18 @ 18:27:13
URL: http://jessiklein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0