fredagsmys

Ikväll har bästaste sambon och jag fredagsmys. Överraskade honom med att ha lagat maten till han kom hem, men han fick skynda sig på hem för som dom flesta vet så är det han som kan laga mat och inte jag.. Så han fick avsluta det jag påbörjade, hehe. Jag är bara glad att det inte var en kolbit till kött och hårda (bakade) potatisar. Men jag lyckades få allt bra och det smakade smaskens.

Sen åkte vi och handlade lite mums mums och nu har han somnat i soffan med katterna och jag sitter vaken själv och tittar på mina serier.. Skönt men ska nog väcka honom lite..

Imorn blir det inflyttningsfest och party!! Var länge sen nu så det ska bli toppenkul!!

Och så ska vi skrämma livet ur några föräldrar igen i ridhuset. Det är det vi gör bäst, cassie och jag.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0