FÄRDIG!!

JAAAA äntligen är jag färdig med arbeterna! Dom har varit skitkul att skriva dom och väldigt lärorikt men nu är det skönt att dom är inskickade!! firade med lite glass. tur man ska träna och gå promenad idag så man kan jobba bort lite av det överflödiga.. :)

Andreas är hemma och sjuk idag. Faktiskt skönt att ha honom hemma, det är så mysigt när han är hemma!! Om en stund ska jag iväg in till stan på massa kul. Först träffa bästaste Lisa och luncha med henne. Sen iväg till bästaste Sandra och hämta henne. Sen blir det Team sportia där dom har klubbdagar för malkars medlemmar gutt gutt. Ett par nya skor hoppas jag det blir!! Den blir det gymmet igen!! Tanken är att träna varje jag nu till jag åker till Växjö på måndag. Då är det promenade som gäller varje dag!! Jag ska nå mitt mål och jag vill nå det med råge!! Jag ska komma vidare och hålla fast vid mitt mål!!

Vad ska ni hitta på i helgen??

Vad ska jag hitta på?? time will tell.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0