undrar och längtar

hmm.. jag har funderat på en sak.. min nya teori är nog att träna bort förkylningen.. Nä jag vet att det inte går, men snart får jag panik av att inte kunna göra någonting.. Får helt enkelt bli mer promenader i den ljuvliga snön för att kunna sova på nätterna..

Idag har jag och min älskade MM haft sambodag! Världens bästa!! Vi började med lååång sovmorgon ialla fall för min del, MM gick upp vid 7 och hade då ändå sovit 3 timmar längre än vanligt, sedan åkte ti ner till Bergkvara för att titta vad dom hade på vågen! Hur mycket som helst men tyvärr inget som skulle passa in i vårt lilla hus. På vägen hem  letade vi efter ett lunchställe men vi var lite sena ute så vi hamnade inne på thai silk dör vi mös till med med en god buffe. Så fantastiskt gott!! Sen köpte vi lite godis på butiken bredvid och åkte till hagbloms. Även om vi typ är klara med huset så finns det alltid massa mer man skulle kunna göra för att få det lite bättre.. Längtar bara till våren så man kan börja pilla med allt ute igen.. Massa buskar man vill få bort och rensa ur. Ett träd minst ska bort med.. Hoppas vi kan göra det till ved till nästa vinter.. :)

Nu har min älskade gått och lagt sig efter en kväll med FM. Imorn blir det upp och jobba vid 5 som vanligt och jag fortsätter min sportlov!! Blir en tur till stallet för mig och sen disk, städ och massa fixelidon som måste göras..

Och så till min längtan.. Jag längtar till på torsdag för då går udden-bussen till Göteborg och Skaninavium för massa hästtid!!! Det ska bli sååå roligt!! Tur underbara Moa och Fille med mammor ska med!! Dom är helt toppen och jag kommer troligtvis få mig många goa skratt.. måste bara komma ihåg att ladda kameran..

Kom igen nu vår och värme!! Kämpa och kom fram!! Vi längtar efter er!!

Kommentarer
Postat av: Jessi

Åh va härlig det där låter! :) Hoppas du/ni får en underbar dag! :)

2011-02-22 @ 10:55:36
URL: http://jessiklein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0