mellan näsblod och sportlov

Där är jag någonstans just nu.. Är det inte snor som kommer ur näsan så är det blod. Inget ovanligt för mig men när det kommer ur båda näsborrarna samtidigt och det ser ut som jag varit i slagsmål så är det inte så roligt längre.. Har märkt att det var länge sen jag skrev något men det har mest berott på att jag inte har något att säga. Klaga om förkylning och skit är inte riktigt vad jag är sugen på..

Har precis läst en blogg, och gråtit ögonen ur mej.. Det är mamman till den pojken som dog för en vecka sedan. Det är så fruktansvärt hemskt att något sådant bara kan hända. Hur hämtar man sig från en sådan olycka? Hur går man vidare.. Jag kommer ialla fall fortsätta följa hennes blogg om hur hon och hennes familja försöker gå vidare med sin tragedi som en del av livet..

Min sambo säger att livet är en enda stor väntan, men jag säger att det som du fyller tiden med under väntan som gör livet.

Nu ska jag ta med min äckliga näsa, mitt nässpray och nosoil till sängen och försöka sova..


Kommentarer
Postat av: Jessi

Krya på dig gumman!

Hemsk blogg! :( Livet e bra orättvist ibland, och det finns inget som man kan göra åt det! :(

Ses vi på gymmet nått i veckan? :)

2011-02-20 @ 21:58:42
URL: http://jessiklein.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jessi ja det hoppas jag.. ska försöka gå på onsdag har jag tänkt och söndag. Torsdag och fredag är jag i göteborg och lördag ska jag till stallet. Ska du dit någon av dom dagarna?? kram kram

2011-02-21 @ 22:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0