home sweet home!!

Efter ett par underbara dagar i hålan växjö är jag hemma igen. Ingen kan ha så roligt som när vi bor på Evedal med dom i klassen. Så mycket som jag skrattar på kvällarna är helt sjukt! I måndags drog jag med min underbara rumskamrat Päivi på en promenad. Vi skulle bara gå runt ett nybyggt kvarter typ där vi bor, men det var bara det att området bara blev större och större så efter en timmes vandrande hade vi mött samma kvinna 3 gånger så då frågade vi helt enkelt hur man hittade ut. Hur dom här människorna kan bo i området är en gåta och hur dom hittae sitt hus varje och hur dom hittar ut är en ännu större gåta. Helt galet, vi bara gick och gick men det tog aldrig slut..

I tisdags kom min underbara MM och sov hos mej. Han skulle iväg med jobb och stannade på vägen! Bästa någonsin!! Vi skulle ha varit kvar en natt till men morgondagen blev inställd så jag överraskade min älskade med att komma hem ett dygn tidigare. Det var väldigt uppskattat både från hans och min sida! I morn blir det iväg till simhallen.. Ska bli underbart skönt!!

Men så när man har varit borta så kommer man osökt till uppgiften att packa upp väskan.. Det är inte min starka sida om an sägar så.. Det finns ju roligare saker om man säger så så vi får se hur lång tid det tar innan den blir uppackad den här gången.. hihi

Nu blir det tv och massa mys med katterna, MM tittar på fotboll så han ser jag nog inte på några timmar.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0