fredag kväll

Åh vilken fantastisk dag vi har haft min älskling och jag. Började med simhallen ,med motion och lek, hur kul som helst!! Vi åkte rutchekana och jag har nog aldig sett MM så glad.. Haha, det gjorde min dag!! Efter det gick vi förbi Jennys konditori och köpte lite fika, eller rättare sagt massa fika. Vi hade vara 40 kr med oss men vi fick så sjukt mycket saker så det är helt otroligt. Väl hemma blev det lunch och film och fika.. Mysig eftermiddag!!

Nu har vi precis ätit kvällsmat. Det blev helstekt fläskfile, potatisgratäng, 4 pepparsås och grönt till.. så gott det blev idag!! helt otroligt! nu blir det att tvärdecka i soffan med kriminalserier.

Imorn är det melodifestivalen och jag kommer sitta bänkad! Vem gör mej sällskap??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0