fixarhelg

Den här underbara solen har gett massa go energi så jag har gjort massa roliga saker. Idag kunde jag sitta ute och sola en timme! Helt fantastiskt och såå sköönt att bara känna solen värma ansiktet!!

Inne har några fönster fått nya blommor, andra fått nya krukor och snart, ja snart ska jag ta mig i kragen och sy gardinerna till det ena rummet. Jag har hämtat in kontorsmaterialet som har varit ute i förrådet och lagt ut massa saker där som inte ska vara inne. Massa småplock med andra ord som behövs göras men som inte blivit gjort under hela vintern med tanke på att vi inte kommit in i förrådet på hur länge som helst..

Nu blir det att tvärdö i soffan ett tag innan sängen. Det är ju Bones och The forgotten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0