MIN FÖDELSEDAG!

Idag är det min födelsedag! och jag blir fortfarande som ett barn pånytt och älskar att laga mat och baka för alla som kommer! Det är nästan det bästa plus att samlas och är glada! Det är dom enda förhoppningarna jag har för dagen!

Min älskade man, den bästa av alla män, firade mej nu på morgonen innan han åkte till jobbet! nu får han banne mej jobbba fort för jag längtar efter honom och vill han hem honom nu!

nu ska jag gosa en massa men mina söta små katter innan prenetträningen. och by the way jag nådde mitt första delmål. Nu har jag gått ner 5 kg fett och 7 allt som allt!! ska försöka lista ut hur man lägger in bilder i inläggen och visa före och efterboder.. :)

Ha en bra dag på min födelsedag..


Kommentarer
Postat av: Jessi

Sorry sötis att jag glömde säga grattis imorrse! :(

Men du får ett ännu större GRATTIS nu istället! ;)

Ses imorron!!

2010-10-30 @ 19:57:00
URL: http://jessiklein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0