helgen

Jaha då var den här helgen snart över.. eller det känns nästan så ialla fall.. en veckodag har man ju precis kommit hem från jobbet så egentligen har man ju många timmar kvar innan sängen kallar. och mycket han man hunnit med och det känns ganska skönt iala fall! Igår hade vi ett nytt pass på träningen som hette core. Det handlar om bålstabilitet och fuktionell träning. Supergutt pass och gav mer än man trodde för i morse var det knappt så jag kom upp ur sängen, sån träningsvärk hade jag i låren. Jag tycker ändå jag har ganska vältränade lår efter alla år med ridningen men det här var helt galet.

Veckan som kommer innehåller ganska många möten och en massa viktiga beslut måste tas så det kommer bli ganska tufft den här veckan.. Men veckans höjdpunkt är ändå lördagen och min födelsedag. Då kommer hela tjocka släkten hit på höstfika! Det ska bli såå mysigt! På kvällen fortsätter myset i all ära! Och med tankte på att halva min släkt är allergiska mot det mesta så blir det hårdstädning med!

Och inte att förglömma!! JAG MÅSTE BLI BÄTTRE PÅ ATT PLUGGA! Står helt stilla och har ingen motivation men det är ju ett måste!! GAH! Får nog ha lite bättre disiplin på mig själv..

Nehe nu blir det en promenad tror jag innan vi ska åka in till stan och trava ved som vi ska köra men inför vintern!

Ha en bra vecka allihopa!

Kommentarer
Postat av: Jessi

Du e så duktig! Skönt med träningsvärk! :)

Hoppas du får en bra vecka och ta tag i pluggandet!!! Pepp pepp till dig!!!! :)

2010-10-24 @ 17:57:14
URL: http://jessiklein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0