det trodde jag aldrig

Ja det trodde jag aldrig att jag skulle skaffa en blogg.. Men här är jag och så får vi se var vi hamnar med det här.. Det ska bli ganska spännande faktiskt eller egentligen kanske inte, men jag får en chans att skriva av mig ialla fall och sen om någon läser och tycker det är intressant får vi väl se..

I helgen var vi och plockade svamp, pappa, andreas och jag och vi hittade massor mer höstkantareller. Dom ligger på tork nu på köksbordet för att sedan hamna i en låda eller burk och invänta användning.. Sen bar det av på fest hos underbara Mary där Livia 1 år var festens höjdpunkt.. Hehe men roligt hade vi som bara den!

Nu, som varje måndag är jag gräs-änkling för mannen i mitt liv är iväg och spelar FM med ett gäng kompisar. Det är kul att han är borta men det bästa är när han kommer hem!

Nu blir det till att däcka i soffan och fundera på dom stora val som vi har just nu. Bo kvar eller flytta.. Vad tycker ni?? Vi har reserverat en tomt här i Läckeby med smålandsvillan och vi funderar nu på hur vi ska göra med det..

Ha en trevlig kväll!!

Kommentarer
Postat av: M

Hej! Va roligt att du skaffat blogg!! Kul att läsa om hur det går för dig med skolan livet och allt annat! :) /My

2010-11-18 @ 09:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0