vinterland

såhär exakt en månad före jul kommer den efterlängtade snön!! Att detta underbara vita ting kan göra en så glad och upprymd! Så jag pigg som en lärka (önsketänkande) studsade upp ur sängen imorse och rotade fram alla vinterkläderna för att ge mig ut på en power-walk. Men fy vilken snålblåst så jag fick lägga om min rutt till en mindre blåsig rutt. Dock fick jag vada igenom två nytillkomna sjöar och som tur var hade jag tagit på mig mina nya fatastiska skor som håller allt vatten borta så jag kunde komma hem torr igen..

Så nu blir det att ge sig in på att julstäda vårt lilla hus så vi kan plocka fram alla fantastiska julsaker sen.. Ska nog vara helt ärlig och säga att jag kommer stanna förbi på några ställen på vägen och införskaffa några nya.. Vi hade tomte-massaker här förra advent när botten på kartongen gick sönder precis på stenplattorna på framsidan. Då var jag förtvivlad för jag älskar att julpynta med massa tomtar och saker. Det var också första julen i huset så för mig var det extra speciellt och det kommer jag ta igen i år!!

Såhär juvligt hade vi det förra vintern!

 



sweet



Kommentarer
Postat av: Jessi

Gud va härliga bilder! :)

Ses ikväll! :)

2010-11-25 @ 18:10:52
URL: http://jessiklein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0