oj, snacka om att tiden går fort

Över två veckor sen jag skrev något hör sist. Då kan man snacka om att tiden har gått fort. Inte för att det har hänt så mycket i livet sen dess med lite uppdateringar kan jag nog skrapa ihop.

Vi var i Helsingborg och hälsade på min bättre hälfts familj. Det blev massa mys, skratt och skoj. Vi han även med ännu en husvisning och mycket funderingar runt det. Vi hade massa underbar tid med dom två fantastiska barnen och deras föräldrar. En välbehövlig minisemester!

Så bestämde vi oss ialla fall.. för att inte bygga något nytt hus.. I alla fall inte den här gången. Det känns lite tråkigt för det hade varit fantastiskt roligt men för att fixa det måste man nog vara mijonär och ha all tid i världen för att fixa och trixa men saker som man inte kan något om. Och alla som känner mig vet att den tiden existerar inte i mitt liv mellan andreas, hästar, träning, jobb, vänner och familj men det löser sig nog till det bästa. Det är ju inte direkt så att vi har panik på att flytta utan hittar vi något som är bättre än det vi har, ska vi nog ta en trisslott för vårt hus är fantastiskt.

Annars har jag hunnit med lite fylla med fantastiska L, H och C. hehe roligare gäng får man leta efter! Vilka minnen man har med dessa tjejer! En del träning har infunnit sig men nu blir det ännu mer hårdkörning för det är ett mål som ska uppfyllas!!

jobb och skola fortsätter som vanligt.. Resten av den här veckan kommer jag spendera på altanen med dator i knät och en stor kopp te för att genomföra en gruppdiskussion via internet och forumet.

Sen vet man aldrig vad som händer!

Sweet!

Kommentarer
Postat av: Jessi

Oj du har haft fullt upp i två veckor du! :)

Va trisst att det inte blir nått husbygge! Men som du säger, man får se vad tiden utvisar! :)

Måste bara säga att du e så duktig med träningen! Och det börjar synas på dig en massa nu! :) Bra jobbat gumman! :)

Vi ses på torsdag! :) Jag ska gå på BodyPumpen innan föreläsningen så jag tränar inte med er efter, men vi ses då iaf! :)

PS Vi måste ju ta en lunch/fika någon gång snart igen! :)

2010-11-17 @ 08:23:29
URL: http://jessiklein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0