fredag

vaknade imorse med en igenkorkad näsa.. not så fanny, när man har massa kul på schemat. Började med den fruktade mätningen och som jag trodde.. NOT BRA!! skärpning på mig!! omkretsen hade inte rört på sig alls dom senaste två mätningarna och vikten verkar inte vilja ge med sig på det kilorna! Nu blir det verkligen att inte fuska alls och träna så det smäller om det!!! Är ganska arg på mig själv faktiskt och på ett sätt är det väl bra för då kanske jag skärmper mig lite!

Efter det gick vi lite på stan jag och min älskade MM (tack Moa och Fille för hans underbara smeknamn, dick tror jag inte han vill avslöja det riktigt än så förkortningen kvarstår.. hehe) och fixade massa måsten och en kul sak till söndag.. hihi jag och mm tyckte det är ganska roliga saker så hoppas dom andra tjejerna tycker det med!

Slottet ger sån fatastisk stämning vid först advent, tycker ni inte det!? I år blev det te till mig, grönt och inca. Korv och ostkaka till mm..

Hann med en sväng till underbara farmor! Alltid lika mysigt!

Nu hemma sköna underbara hemma!! Stannar här resten av kvällen, eller en promenad kommer det att bli men annars blir det bara att vara hemma och njuta av vårt underbara hus som vi pyntat så fint! Vill aldrig lämna det!

Ser fram emot en fantastisk helt med massa roligheter!!

Såhär härligt hade vi det förra året den här helgen.. :)





sweet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0