utan vatten men massa snö

Det verkar som vi inte kommer få något vatten på hela dagen.. Vi måste tydligen gå bort till kyrkan för att tappa upp vatten för ledningen har gått av. ALLA NORR OM VASSMOLÖSA är utan vatten!!!! GAH hur ska detta sluta?! jaja det blir ialla fall ingen ansträngade åstadkommande idag med tanke på att det inte går att duscha och bästaste jessi kommer ikväll.. Det ska bli så mysigt!

Andreas är på jobbfest så jag ska agera fyllechaffis.. Jag har nog några gånger att köra igen på honom med tanke på att jag är festprissen i vår familj.. Lillebror har några gånger upp med.. hehe

Nu ska jag göra mig klar för dagen och åka in till stan, julklappar, handla och träffa Malin står först på schemat.. sen ut till pållan. Igår var vi ute i snön och red.. Hon hade så roligt!! Det är så kul när hon visar sin glädje! Mång gånger protesterar hon mest mot all press men igår hade hon såå roligt =jag hade väldigt roligt!

Så ut nu och njut av all snö som faller!

sweet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0