tunghäfta

jag ska skriva en uppsats om autism och kommunikation men jag har bara tunghäfta och får inte ur mej någonting.. allt låter skit och blir inte bra.. men men får väl skriva ner det jag har så får jag finslipa det en annan dag.. men jag måste ju få ihop 6 sidor.. hur ska detta gå?? vill ju ha det klart nu!! kanske blir en all-nighter.. vill ju bara vara klar med skiten (får man säga så om något man valt att göra??)

Kvällen sambomys var sååå bästaste kvällen på hur länge som helst!!! Vi var helt ensamma på resturangen och MM åt så han storknade. Han tyckte det var sååå gott och det är allt som räknas!! Annars brukar det vara jag som tycker allt är fantastiskt gott och MM som säger att ja det går ju alltid ner när man är hungrig.

Nu har min älskade gått och lagt sig för att gå upp kl 4 och jobba medan jag ska sitta och plugga plugga plugga!!! Men å andra sidan har jag ju lite sovmorgon imorn med så det ska nog gå ändå..

Vad har ni hittat på kväll??

sweet


Kommentarer
Postat av: Johanna Lantz

Hej Hanna....så himlans kul å läsa din blogg å se vad som händer å sker i ditt liv :) Hoppas de går bra med uppsattsen.

Kramiz

2010-12-16 @ 19:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0