sista mätningen

Ja då var sista mätningen på kursen gjord. Det gick bra. Det går fortfarande framåt! Känns väldigt skönt. Nu är det 13 cm ner i midjan!!! WII!! Har dock en bit kvar till målet så efter nyår när min förkylning förhoppningsvis är borta blir det till att köra hårt igen!! Har anmält mig till en inspirationskurs till våren, en slags fortsättning till det vi har påbörjat, dock inte bara inriktat på vikt utan mer på välmående och hälsa. Känns toppen att det inte bara faller ur nu utan att man har något att gå tillbaka till.

Nu ska jag återgå till mina kära böcker om autismspektrumtillstånd och sen blir det stallet. Ikväll festar vi loss med cola light och god mat på el greco när vi firar faster! Snart är det jullov!! Ska bli såå skönt med inga måsten utan bara roliga saker! Och när det är över är det inte långt till nästa lov (SOMMARLOVET) 8 hela veckor med bara ledigt ledigt ledigt!! Det är nog ändå det bästa med att vara lärare! Väldigft långa semestrar!

ska se om jag får in en före och efter bild.. om jag hittar några bra.. :)


före


efter


Sweet

Kommentarer
Postat av: Jessi

Bra jobbat stumpan!!! :) Japp efter nyår får vi ta tag i detta, gärna tillsammans, och köra hårt! Beach 2011!! ;)

2010-12-17 @ 13:31:26
URL: http://jessiklein.blogg.se/
Postat av: Hanna

Absolut!! det måste vi verkligen!! Jag måste börja följa med dig på passen mer!!

2010-12-17 @ 15:24:16
Postat av: Linda

Den där tapeten har vi också!!! Haha! Komiskt! Den är riktigt snygg, eller hur?

2010-12-17 @ 16:55:29
Postat av: Hanna

Ja det var den första tapeten vi bytte i huset! var en ful grön innan som inte passade alls.. men den verkar vara ganska vanlig för jag vet två andra bara här i kalmar som har den.. :)

2010-12-17 @ 21:44:51
Postat av: Erika - VIKTKAMPEN, -16,9 KG

Fan vad grym du är!!! SKit duktig! :)

2010-12-18 @ 09:41:13
URL: http://junigirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0