måndag

Måndag idag och kompledigt! Skönt som bara den! Så idag blir det till att in och köpa sista juleklapparna och sen slå in alla, kanske rimma lite, smaka på julgoiset, tvätta, mysa med mannen min och plugga!! Måste bli hyfsat klar innan torsdag..

Sen få vi se var dagen tar mig.. Någon träning lär det ialla fall inte bli med tanke på att snoret bara rinner, fortfarande!! Måste bli kvitt skiten nu!! Köpte ett Inka-te vid första advent som jag funderar på att dricka.. Hon som sålde det sa att om man dricker det varje dag i två veckor bygger man upp ett bättre immunförsvar och det ska hjälpa mot förkylningar. Jag köpte det för det luktade gott, men om det fungerar är det ju väldigt bra!!

Åh vad jag längtar till på torsdag, eller ja men jag är lite kluven.. Min familj och jag åker upp till mormor och för mig är det något speciellt! Det är något magiskt med att vakna upp i hennes hus på julafton och hela den dagen där.. Men tyvärr ska jag inte få fira med MM, han åker hem till sin familj i år vilket betyder att jag inte kommer få träffa honom på många dagar!!

En annan sak är att farfar dog på julafton för två år sen, med andra ors senast vi firade jul hos mormor.. Det är alltid lite jobbigt, men jolafton var hans dag, och har alltid varit.

Nog om detta! Nu är det dax att åka mot staden.. HOppas bilen bara startar, det är 10 minurgrader ute fortfarande..

sweet

Kommentarer
Postat av: Ludmilla

Vad duktigt du kämpar och kul med resultat!!

Vi kanske kan ses en sväng i januari, har bokat Kalmar 5-9, om du har tid =)

2010-12-20 @ 10:43:07
Postat av: Hanna

Tack så mycket!! Ja gärna det! Hör av dig bara när du är påväg neråt så styr vi upp något!

2010-12-20 @ 11:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0