måndag

Det här med överskrifter eller rubriker är lite knepigt ibland tycker jag.. Jag menar det är inte alltid innan som ajg vet var inlägget kommer handla om, det kommer lixom efter hand beroende på hur orden och tankarna faller sig.. Som jag har skrivit tidigare är jag gräsänkling ett par dagar, och våra katter sover till 90 % hos mm om nätterna för jag rör så mycket på mig men nu när han inte är hemma sp ligger dom hos mig och herregud vad trångt det är vår lilla 180 breda säng.. haha helt sjukt, men det är såååå mysigt!!

Och på tal om katter, Sickan har skadat tassen.. :( Antagligen har han hoppas upp på spisen efter att jag lagade mat idag på dan och trampat på den.. Stackars liten!! Får hålla lite koll på den så det inte blir värre.. isåfall får vi väl gå runt hörnet till till djursjukhuset så dom får kolla upp det.. Hoppas bara att det håller sig så han slipper det!!!

Nu är det snart 3 avsnitt av CSI på raken!! Bästa måndagkvällen man kan tänka sig!!

sweet

Kommentarer
Postat av: Ludmilla

Vad kul det blir på onsdag!! Vad ska ni hitta på över nyår?Kram

2010-12-30 @ 16:01:50
URL: http://tittin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0