långresa

Imorgon ska jag ge mig iväg igen ut på dom snöiga vägarna.. Först blir det Rockneby och rida Cassie. Sen blir det underbara helsingborg och massa mys med barnen i Viken! Oj vad vi har saknar hela familjen Paulsson!! Hoppas dom har lika mycket snö som vi så vi kan ut och åka pulka! Anledningen till att vi åker ner så snabbt igen är att MMs farfar fyller 90 år. Fatta 90 år!! Jag hoppas att jag och MM får låva så länge tillsammans! Tänk så mycket dom har upplevt! så roligt!

På söndag när bilen går hemåt småland igen släpper MM mej i Växjö och så blir det hårdplugg en vecka igen. Ska bli såå roligt och givande men samtidigt vet jag att jag kommer bli sjukt trött..

När jag äntligen kommer hem igen laddar vi för att fira våran egen 30-åring!! December är helt fantastisk. Det är fullt ös hela tiden!! Julklapparna har jag inte ens hunnit börja tänka på. Men det blir till att ta tag i efter helgen tror jag.. Tur att min lilla nyckelpiga ska följa med till Växjö.

Får se om jag kan och hinner blogga under min auforiska vecka men datorn får ialla fall följa med som underhållning.. :)

sweet


Kommentarer
Postat av: Jessi

Oj nu har du en hel del att stå i! Synd att vi inte hinner träna nått nästa vecka! :( Vi får köra på veckan efter det istället! :)

Vi åker oxå iväg i helgen, skriver mer i bloggen imorron! :)

Hoppas ni får de kul i Skåne! Kramis

2010-12-02 @ 22:02:48
URL: http://jessiklein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0