JAG VILL JAG KAN JAG SKA!

fixa att fortsätta med programmet även om kursen är slut. Måste måste måste köra hårdare med mig själv!!! Men det var inte det jag skulle skriva om idag för det börjar bli lite tjatigt!!

En dag kvar att jobba sen har jag jullov!!! tre veckor utan att ens se jobbet ska bli sååå skönt!! sova, träna, träffa massa roligt kompisar, rida, njuta och bara leva livet! Jag har ett mål med lovet.. JAG SKA MÅLA KLART HALLEN!!! Den är ju halvmålad så det ska bara bli klart nu!!

Många har någon musik dom lyssnar på för att må bra.. För mig är det mer en röst eller en dialekt att lyssna på som bara får mig att rysa!! Innan har det alltid varit Brolle jr. Har nu någon gång lyssnat på hans röst, när han sjunger svenska visor.. Verkligen njutbart!! Nu har Jay fallit under den kategorin med.. Hoppas bara han kommer ut med lite fler låtar snart..


Vad få er att må bra??

sweet


Kommentarer
Postat av: Jessi

Rätta takter! :) Kör hårt! Å efter nyår får vi vara där och stötta varandra igen! :)

2010-12-21 @ 17:46:06
URL: http://jessiklein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0