fy f*an vad snö

Jag skottade det sista jag gjorde innan vi åkte för knappt två dagar sen. När jag kom hem igen för ett par timmar sen kunde man inte se att det ens hade varit en gång fram till huset, så det var bara att sätta igång igen.. Nu måste jag skotta fram bilen, värmeluftpumpen och vedhögen så värmen kommer igång här inne igen..

Julen har varit helt underbar, hann med att träffa alla på mammas sida och imorn blir det alla på pappas sida när kusinen fyller år.. Alla verkade glada övar sina julaklappar och nu blir det lite återhämtning med film innan kraftansträningen igen..

Vi skulle gått ut ikväll men det blir inte så, blir lungt istället med restaurangbesök och mys.. :)

Men jag måste erkänna att det är lite ensamt när smabon är borta.. Eller VÄLDIGT ensamt!! Speciellt på natten.. Tur man har tre vilda katter att leka med och ha sällskap av.. :) Nehe skotta var det.. Och leka med julklapparna.. :)

Vad har ni för planer för kvällen och mellandagarna??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0