freak

JA JAG VET jag är ett tv-freak men varför kan inte bones och booth bara fatta att dom ska vara tillsammans och inte med andra människor.. ja jag vet det blir ju inte spännande om det inte är som det är.. men dom ska vara tillsammans!!!

Och varför tar det sådan tid för usa att producera nya avsnitt till one tree hill, criminal minds och glee.. och en till ghost wisperer.. som sagt jag vet jag är ett seriefreak och nu ska jag återgå till min nya föndagsfynd, the forgotten på nian!! väldigt bra serie!

Idag har vi hadt sambodag med massa julgodisbak och klätt julegranen.. vi fick också skotta oss ut genom dörren och bilarna ska vi inte ens tala om dessa vallar som var uppskottade runt min lilla nyckelpiga var inte att leka med.. jaja efter ett regält krafttag så kom den fram ialla fall..

sweet


Kommentarer
Postat av: Jessi

Jag måste nog tyvärr meddela att Ghost Wisperer har slutat gå i USA, för ca 1 år sen! :(

Men de andra serierna e i gång iaf, men nu har ju alla juluppehåll iaf! Bara så du vet! ;)

2010-12-20 @ 07:22:03
URL: http://jessiklein.blogg.se/
Postat av: hanna

jo jag vet!! men det suger ändå!! jag kollar ju på dom efter USA-tid.. serie-nörd som jag är..

2010-12-20 @ 09:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0