ensam

Ja då sitter man här ensam på en lördagkväll.. Mannen min är på personalfest så jag har lovat att hämta honom.. Mitt enda sällskap är våra tre fina små katter, internet och film.. Jag köde in honom vid 5 så nu börjar det klia i fingrarna.. VAD SKA JAG GÖRA NU?? Nästan ingeom två filmer, den första Killers var helt okej, underhållande men den andra råkade vara någon fransk rackare som inte riktigt var i min smak.. Tycker om amerikanska filmer eller nordiska.. Franska filmer brukar vara så invecklade, och den här avvek inte från detta.

Sådana här kvällar önskar jag att man stickade eller producerade något konstruktivt men tyvärr har jag allderles för få av dom så jag skulle ju aldrig komma någonstans med mitt skapande.. Jag har för mycket annat för mig i mitt liv hela tiden och det tucker jag om. Jag gillar att ha saker att göra, och när dom här kvällarna kommer när man bara får vara själv och inte göra någonting brukar vara det bästa som finns när dom väl kommer..

Men inte idag.. Jag blir bara rastlös!! jaja får väl gå ut och gå eller googla runt lite på någonting kanske.. Några tips någon??

JAAA nu äntligen var andra filmen slut.. Dax för trean.. men först måste jag kolla om vattnet har kommit tillbaka. hoppas hoppas!! Hörde av en arbetskramrat till MM att dom hade haft toa-vatten hela dagen, vilket i sig är hyfsat fusk.. Jag har fått åka till stallet för att gå på toa. Annars har jag inte brytt mig så mycket om det här med vattnet. Men det verkar andra ha gjort för när man går in och läser kommentarerna på barometerns hemsida får man sig lite underhållning för fy vad folk lägger ner energi på något dom inte kan påverka.

Jag tycker det är stongt av dom som har varit ute det senaste dygnet och försökt laga läckan som vi haft. En stor eloge till dom för vädret har inte direkt skrikit värme utan snarara kyla och massa mer snö..

Kanske skulle ut och plumsa lite i snön?? nja.. förkylningen blir väl antagligen inte bättre av det så det får nog vänta till imorn..

Ha en trevlig kväll alla där ute!

sweet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0